מרחב חיפה והצפון - אירועים

מרחב חיפה והצפון - אירועים

 
 
 
 
 חברות וחברים יקרים,

בואו לקבל את האביב באירוע חגיגי - ​מופע סוחף ומרגש 

ערב שירי סן רמו מאיטליה באהבה
עם תזמורת כלים שלובים מלווה את הזמר דורון מזר.

קחו הפסקה קלה משגרת היום ובואו לערב חברתי, במחיר סמלי.
ניפגש, נשוחח, "נעשה מינגלינג" ונחליף חוויות מקצועיות...

ממתינים  לראות אתכם ביחד עם בנות/בני זוגכם להרמת כוסית וכיבוד לפני המופע.


בברכת חברים,

 גלית יחזקאלי  רו"ח
יו"ר מרחב חיפה והצפון
ונציגת המרחב בוועד המרכזי
 
מחיר מיוחד לחברי לשכה -  רק 50 ₪ לכרטיס במקום 95.

בעת רכישה יש להקליד קוד קופון -  cpa4u בשלב שלאחר בחירת המושבים

כמות הכרטיסים מוגבלת - כל הקודם זוכה!
21.3.2020 מוצ"ש | 21:00 |
בית אבא חושי, אבא הלל סילבר, חיפה, ישראל
20:00 - קפה וכיבוד
 
 

כנס החגיגי השנתי בנושא ביטוח לאומי
========================

 

ברכות ותודה לכ-140 חברי מרחב חיפה והצפון שהשתתפו בכנס החגיגי השנתי בנושא ביטוח לאומי, שנערך בחיפה, בהשתתפות בכירי המוסד לביטוח לאומי.

כבוד היה לארח את עו"ד עמוס רוזנצוויג, היועץ המשפטי של המוסד לביטוח לאומי אשר סקר את ההיבטים משפטיים בנושא פעולות המבוטחים מול ביטוח לאומי וההשלכות שלהן, פסיקה חדשה, אמנות, חיוב מעסיק בגמלאות ועוד.
לאחר מכן-הגב' כרמית מזרחי-מחלקת גביה וביטוח ,סניף טבריה אשר נתנה סקירה מקצועית ,מעניינת וחשובה עד מאוד בנושא היערכות לסוף שנה, נפגעי עבודה, גמלה חוסמת וגמלה מטיבה, דמי לידה, שינוי מעמד עצמאי בדיעבד, הרמת מסך בין חברות קשורות לצורך צמצום פערי גבייה ועוד.
ההרצאה הועברה בצורה ברורה ובהירה ולחלק מרואי החשבון הצעירים שנכחו בערב זה תרמה ידע רב וכלים קריטיים להתנהלות עתידית מול המוסד לביטוח לאומי.

במחצית השניה של הערב לאחר הפסקה מרעננת ומתוקה, מינגלינג והיכרויות שמענו את הגב' עינת ספר- מנהלת תחום בכירה ביטוח וגבייה, סניף עפולה אשר נתנה לנו סקירה בדבר הכנסות מפנסיה מוקדמת ואובדן כושר עבודה נושא חשוב מאוד אשר לאחרונה נידון בכמה היבטים שונים אם זה מבחינת ביטוח לאומי ואם מבחינת היבטי מיסוי.

ולקינוח –כבוד היה לנו לארח את רו"ח אורנה צח- גלרט, חברת נשיאות ויו"ר ועדת הקשר עם המל"ל, שסייעה לי כתמיד בהפקת והצלחת הכנס, שהסבירה והדגישה וסקרה באופן מקצועי מעניין ומרתק , ועם משב רוח אנרגטי שהביאה עימה , את כל הקשור להיערכות סופשנה, חברות ארנק, חיוב משיכות יתר 3-ט', ועוד.. אורנה בהחלט נתנה תחושה כי בכל הנוגע לעניין המוסד לביטוח לאומי יש לנו לאן לפנות ובמי להיעזר,ויש על מי לסמוך!יישר כח מכולנו.

לסיכום, חייבת להוסיף ולומר בנימה יותר אישית, קיבלנו תגובות רבות ובעיקר מחברים צעירים וחדשים שהצטרפו למעל המשתלמים, כי הכנס היה באמת אחד החשובים , ההגעה לכנסים שכאלו יוצרת קשרים בין רו"ח ותיקים לרו"ח צעירים, סיעור מוחות משותף בינינו וכבונוס ניתנת לנו ההזדמנות לבצע סיעור מוחות בינינו, קהילת רואי החשבון לבין נציגי הרשויות.

להתראות בכנסים ובאירועים הבאים של המרחב,

יחזקאלי גלית רו"ח
יו"ר מרחב חיפה והצפון ונציגת המרחב בוועד המרכזי"

 

 
 
 
 
 
 

 

במרחב חיפה והצפון, נערך אתמול כנס תום שנת המס 2019 והערכות לשנת 2020 בהשתתפות של כ-250 רואי חשבון ואורחים.

פתחה את הכנס רו״ח גלית יחזקאלי, יו״ר המרחב ונציגת המרחב בוועד המרכזי ,והמרכזת המקצועית של הכנס, ושבירכה את  האורחים הבכירים שהגיעו מרשות  המיסים, נשיאת הלשכה, רו״ח איריס שטרק, מנכ״ל הלשכה, רו״ח דוד ידין, חברי וועד מחוז חיפה והצפון ובעלי תפקידים נוספים במרחב וכמובן את החברות והחברים המשתתפים כולם.

בהרצאת המבוא, בירכה גם איריס את הפעילות העניפה של מרחב חיפה והצפון וההשקעה הרבה של גלית בקשר עם החברים ומענה בכל התחומים, בקיום ימי עיון, השתלמויות, קורסים, כנסים ועוד.

רו״ח איריס שטרק, נשיאת הלשכה,  סקרה את פעילויות הלשכה ובדגש על כל הנושאים המשותפים הנוגעים לעבודתו של רו״ח אל ומול רשויות המס.

רו״ח רונלד עם שלם, סמנכ״ל בכיר מקצועית, רשות המיסים בישראל, סקר את הרפורמה המתוכננת ברשות המיסים כולל דגשים למצב עכשווי ועתידי של תחומי העיסוק הרבים בתוכנית העבודה של הרשות והממשקים אל ומול המייצגים רו״ח.

בהנחייתו של רו״ח צבי פרידמן, חבר הועד המרכזי, יו״ר הוועדה ליוזמות חקיקה בתחום המס נערך פנל יחודי בו הופיעו לראשונה על במה אחת פקידי השומה במרחב חיפה והצפון –מר יוסי בהלול פקיד שומה חיפה, מר שמואל כהן פקיד שומה עכו, מר רועי מקוב פקיד שומה עפולה ורו"ח דני נאור פקיד שומה צפת. לאחר שכל אחד מהם בתורו הציג ונתן קצת רקע אישי נערך שיח בנושא היחסים והממשק בין המייצגים לרשות, הדרישות השונות והדרכים ליעול ומתן שרות מקצועי, איכותי וזמין ובעיקר על הדלת הפתוחה והרצון לעזור וליצור סביבת עבודה נגישה בפתיחות מלאה. פנל זה, שהינו הראשון מסוגו אפשר גם למנחה רו״ח פרידמן לאתגר את הנוכחים בשאלות וסוגיות העומדות על הפרק שבין המייצג לרשות וגם של הנוכחים לפנות ישירות  בעניינים הנוגעים לכלל המייצגים בהתנהלות השוטפת, ממשק המשתמש והדרך לשת״פ פורה ושקיפות מלאה.

המושב השני בהנחייתו של רו״ח, משפטן, יובל אבוחצירא, חבר הוועד, והמשתתפים; רו״ח ועו"ד אלכסנדר שפירא, רו״ח ועו"ד גיא רשטיק -עסק בסוגיות נבחרות במיסוי דוחות חברות ויחידים לאור חוק ההסדרים והחקיקה, עידקוני פסיקה כולל מטבעות וירטואליים הנחיות ויישום בפועל בחיי היום יום.

מושבו של רו״ח אריאל פטל, עסק באחריותו של רו״ח בנושא מתן אישורים מיוחדים וחוו״ד ״לא חלקות״.

המושב הרביעי בהנחייתו של רו״ח יוסי ישראלי חבר הוועד בהשתתפות נשיאת הלשכה, רו״ח, איריס שטרק, רו״ח ומשפטן ג׳קי מצא, רו״ח ומשפטן יריב אבירם, עסק בענייני תכנוני מס בדגש על תום שנת המס; מה רצוי, מה מותר, מה אסור, מצד המיצג או הרשות כולל סוגיות העולות על הפרק בנושא הלבנת הון, איריס הדגישה הכשלים והאחריות בחתימה על מגוון הטפסים והאישורים שמועברים אלינו מהבנקים.

במושב חמישי סקר רו"ח ועו"ד גיא חן את הדגשים וההיבטים השונים במיסוי בינלאומי, דוחות מס אמריקאים, קיזוז הפסדים שמקורם בחו״ל, רילוקיישן ותושבות חברה לצורכי מס.

אורח הכבוד; מר ערן יעקב, מנהל רשות המיסים, העביר סקירה ממצה ומאתגרת על הפעילויות השונות של הרשות ובדגש על השיפורים, הנגישות, השקיפות של המערכות השונות ברשות וכל זאת על מנת לייעל את עבודת הרשות תוך הדגשת האחריות המשותפת והדדית בין המייצגים לרשות. עוד הוצגו נתוני הצמיחה, האבטלה, היעדים השונים ומצבנו אל מול העולם כולל האתגרים השונים העומדים לפיתחה של מערכת המס בישראל ובעולם כגון מטבעות וירטואלים, ארנק דיגיטלי ועוד .

מושב שישי בראשותה של רו"ח ועו"ד ליאת נויבירט, סגנית נשיאה ויו"ר משותף ראשות וועדת המיסים לענייני מע"מ, ובהשתתפות רו"ח ועו"ד טלי עזריאל ומר רום רצון מנהל תחום מקצועית מע״מ, בנושא; הערכות לתום שנת המס בתחום המע״מ. ניתנו דגשים והנחיות בנושאים מרכזיים של חברות אחזקה, עמדות חייבות דיווח כולל טעויות נפוצות והבהרות בתחום המע״מ.

מושב שביעי שסגר את היום בהשתתפותם של רו"ח ועו"ד חגי גרוס ונציג רשות המיסים רו״ח ומשפטן יניב כהן . יניב התייחס לסוגיות  ופסיקות בתחום מיסוי מקרקעין, הערכות לתום שנת המס , תכנוני מס, מיסוי כתוצאה ממכירת דירות מגורים, השכרת דירות ועוד.

לסיכום ,היה יום  עמוס, אך גדוש בנושאים הנבחרים, סוגיות העומדות על הפרק ומעסיקות אותנו המייצגים ,עלו במהלך הכנס והדגישו כלים ונקודות מבט ומבחן ,בנוסף להערכות לתום שנת 2019  ופתיחה מצויינת לדרך לשנת 2020. זאת בנוסף להיכרויות, המפגש עם נציגי הרשות ,הנטוורקינג בין המשתתפים בהפסקות ובין לבין.

 

ברצוני לברך את הנשיאה על האמון, התמיכה וההשתתפות לאורך הכנס, לכל המרצים על ההשקעה, את פקידי השומה במרחב חיפה והצפון ואת כל החברים כולם על ההשתתפות הערה והמכובדת.

להתראות בפעילויות הבאות כי שמים את הצפון במרכז !!! 

גלית יחזקאלי,  רו"ח
יו"ר מרחב חיפה והצפון
ונציגת המרחב בוועד המרכזי

 

 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

 
 

 
 להרשמה לחצו כאן


 
 

חברות וחברים יקרים!

שמחה לשתף אתכם בחוויותינו מכנס בלגרד שהתקיים השבוע, ביוזמת מרחב חיפה והצפון. הכנס עמד בסימן שיתופי פעולה עסקיים, השקעות נדל״ן ואחרות במדינות מתפתחות באירופה, בדגש על סרביה.

משתתפי הכנס קיבלו ידע מעמיק בפן המקצועי - מיסויי ובפן התרבותי - חברתי על ההזדמנויות והצרכים המיוחדים במדינות אלו.
אורחת הכבוד, שגרירת ישראל בסרביה ומונטנגרו, גב׳, ד״ר אלונה פישר-קם, העניקה סקירה מקיפה ומעמיקה על יחסי ישראל סרביה על המשותף והשונה, הצרכים והיכולות של המדינה אל מול ההשקעות הגדולות שמתבצעות בסרביה על-ידי חברות ישראליות, וכן על חיי הקהילה היהודית הקטנה.

המזכיר הכללי של לשכת רואי חשבון בסרביה, הביא את ברכת הלשכה על קיום הכנס בארצו וניתנה סקירה על תפקידה של הלשכה הסרבית להעצמה וחיזוק מקצוע רו״ח. כמו כן, ציינו תקוותם לקידום שיתוף פעולה בין הלשכות בנושאים המקצועיים.

הבעלים של קבוצת לויאל גרופ, מר דניאל חסון ומר עדיאל זוארץ יחד עם השותף המקומי מקבוצת סילבר בל, מר מרקו דוברוצנין, שיתפו את החברים בהזדמנויות הגדולות העומדות בפני החברות הישראליות בסרביה לפתח פרויקטים מיוחדים, כגון מלונות בוטיק, מתחמי עבודה ומשרדים וכו'.

אלון בר גיורא, רו״ח, סמנכ״ל הכספים של חברת ביג והאחראי על פעילות החברה בסרביה שיתף בתובנותיו להשקעות הנדל״ן והתשתיות הגדולות של חברות ישראליות במדינה.
כן, זכינו לסקירה של גלעד קריב מנכ״ל סינרג'י גרופ בעניין השקעות והזדמנויות בעולם הגלובלי, ובדגש על המדינות המתפתחות והצרכים בתחום התשתיות, האנרגיה, המים והסביבה הירוקה.

סיימו את הפן המקצועי אייל כרמי, רו״ח בשיתוף עמית ממשרדי EY בסרביה שפירטו בפני החברים את הסדרי המיסוי והתנאים הנדרשים להשקעות במדינות אלה.

בזמן שנותר הצלחנו גם להשתתף בתפילה ובקבלת שבת מסורתית בבית חב״ד בהשתתפות נציגי הקהילה המקומית וכן בהכרת העיר וסביבותיה.

ברצוני לסכם ולהודות לכל החברים המדהימים על השתתפותם בכנס ותרומתכם כקבוצה נפלאה ומגובשת להצלחת הכנס, מקצועית וחברתית.
מאחלת לכולנו שנת הגשמה, הצלחה, המשך עשייה משותפת, בריאות ואחווה.

 

 

 

 

 

 

 

 

רו"ח גלית יחזקאלי - גולן
יו"ר מרחב חיפה והצפון ונציגת המרחב בוועד המרכזי

 
מבצע מנויים מיוחדים לחברי לשכת רו"ח - מכבי חיפה כדורסל עונת 2019-20
 
חברות וחברים יקרים, במסגרת פעילות התרבות והפנאי של הוועד, מצ"ב מבצע מיוחד לחברי לשכת רו"ח במרחב חיפה והצפון, כולל מנויי יוקרה ומנויים רגילים שניתן לרכוש ב"מחירי ועד".  
לפרסום בפורמט PDF  לחצו כאן
 
בברכה,

גלית יחזקאלי,  רו"ח
יו"ר מרחב חיפה והצפון
ונציגת המרחב בוועד המרכזי
 
 
 
 
חברות וחברים יקרים,

לאור שינויים שחלו במצבת העובדים ובעלי התפקידים, והחלפת מרכזיית הטלפונים, מועברת אליכם רשימה מעודכנת של אנשי קשר הכוללות מספרי טלפון פנימיים, פקסים ומיילים בפקיד שומה חיפה.

להורדת הרשימה של אנשי קשר בפקיד שומה חיפה  לחצו כאן
 
בברכה,

גלית יחזקאלי,  רו"ח
יו"ר מרחב חיפה והצפון
ונציגת המרחב בוועד המרכזי

 

 

 

 

לפרטים ולהרשמה לחצו כאן


 

חברות וחברים יקרים,

מרחב חיפה והצפון אירח את מרכז רעיה שטראוס לחקר עסקים משפחתיים בערב עיון משותף ומרתק בנושא.

רו״ח גלית יחזקאלי - יו״ר המרחב נשאה דברי פתיחה וסקרה את פעילות הלשכה והמרחב והמשך החלו ההרצאות.

עו״ד רחל בן ארי סקרה את ההיבטים המשפטיים בהעברת רכוש בין דורית, צוואות וירושות, פרופ׳ דן וייס, רו״ח מהפקולטה לניהול באונ׳ תל אביב ומנהל משותף במרכז רעיה שטראוס סקר את ההיבטים ההתנהגותיים וכלכליים המלווים החלטות להעברת רכוש, רו״ח ועו״ד יובל כהן סקר את היבטי המס בשינוי בעלות , רכישות עצמיות של מניות והעברת רכוש במתנה, עו״ד איתי הכהן סקר את ההיבטים המשפטיים ומיסוי בנושא נאמנויות ככלי לניהול מעבר רכוש בין הדורות ולקינוח נערך פאנל בנושא העברת רכוש מדור מדור בעסקים משפחתיים אותו הנחתה דר׳ נאוה מיכאל- צברי, מנהלת משותפת במרכז רעיה שטראוס ובו השתתפו המכובדים: מר פיליפ וייל, מר ארנון רצ׳קובסקי רו״ח, מר יעקב זיצר רו״ח.

בערב העיון השתתפו כ-120 חברים .

תודה לדר׳ נאוה מיכאל- צברי ולפרופ׳ דן וייס, רו״ח על שת״פ להפקת הערב ותרומתם הנכבדה להצלחתו ולכל המרצים הנפלאים,

גלית יחזקאלי, רו״ח

יו״ר מרחב חיפה והצפון בלשכת רו״ח

וחברת וועד מרכזי

 

 

 


 

חברות וחברים יקרים,

המועדון הפיננסי שמח להזמינכם למפגש ייחודי בנושא:

 

העולם הפנסיוני

 

המפגש יתקיים ביום ב'  9 בספטמבר 2019, בין השעות 16:00-20:00, ברחוב רב אלוף דוד אלעזר 10, חיפה

אלמוג אירועים וכנסים (מתחם מלונות לאונרדו חיפה)

המפגש ללא עלות ולחברים בלבד, אך מצריך הרשמה מוקדמת בשל מגבלת מקום.

 

לתכנית המפגש ולהרשמה לחצו כאן

 


 

 

 

 

חברות וחברים יקרים,

קחו הפסקה קלה משגרת היום ובואו לערב חברתי, במחיר סמלי.
ניפגש, נשוחח, "נעשה מינגלינג" ונחליף חוויות מקצועיות...
מועד המופע 15/6/2019  מוצ"ש
ממתינים  לראות אתכם ביחד עם בנות/בני זוגכם להרמת כוסית וכיבוד לפני המופע.



בברכת חברים,

 גלית יחזקאלי  רו"ח
יו"ר מרחב חיפה והצפון
ונציגת המרחב בוועד המרכזי

 

מחיר מיוחד לחברי לשכה -  רק 75 ₪ לכרטיס.

בעת רכישה יש להקליד קוד קופון - Davidov4cpa בשלב שלאחר בחירת המושבים

לפרטים ולרכישת כרטיסים לחצו כאן

לפרטים ולרכישת כרטיסים לחצו כאן


חברות וחברים יקרים,

מרחב חיפה והצפון מזמין אתכם למפגש עם המומחים מהמחלקה המקצועית ברשות המיסים בנושא: סוגיות ועדכונים חמים במע"מ, פסיקה , מדיניות ועוד...

שיתקיים בתאריך 18 ביוני 2019.

את הערב יפתח מר צביקה רחמים -  ממונה אזורי מע"מ חיפה.  מר דוד שילון, רו"ח – מנהל המחלקה המקצועית, גב' צביה עמיאל, רו"ח – מנהלת תחום בכירה ומר פאר דוד, רו"ח - מנהל תחום מחלקה מקצועית מס ערך מוסף ירצו נושאים חשובים בעבודתנו, כמו: סוגיות מע"מ בגין הכנסות מדמי שכירות, מע"מ תיירים וחבילות תיור, עסקאות בשיעור אפס בגין שירותים, עמדה חייבת בדיווח 1/2016 והזכות לניכוי מס תשומות בחברות החזקה וכן תשומות בגין טובות הנאה לעובדים, תשלומים של יזם בעסקאות תמ"א ופינוי בינוי, ועוד. לתכנית המפגש לחצו כאן.

מצפים לראותכם בין משתתפי המפגש.  

בברכת חג אביב שמח,

גלית יחזקאלי-גולן, רו"ח

יו"רמרחב חיפה והצפון

ונציגת המרחב בוועד המרכזי

 

לפרטים ולהרשמה לחצו כאן

 


 

הצהרת הון או צרות הון ???

רו"ח גלית יחזקאלי, יו״ר המרחב פתחה את הכנס וברכה את המשתתפים והוסיפה על פעילות הלשכה ובכלל זה המרחב למען החברים והמקצוע. במיוחד הדגישה כי כל הפעילויות יערכו פה אצלנו במרחב.

ערב העיון בהשתתפות של כ-130 רואי חשבון, חשבים, מנהלי כספים ומתמחים ממרחב חיפה והצפון.

התכבדנו בדברי פתיחה  של מר יוסי אוחיון –פקיד שומה חיפה שסקר את המשרד בחיפה, פעילותו, האתגרים העומדים בפניו, תכנית העבודה וכן את הצורך בשיתוף פעולה בין הרשות למייצגים על מנת להביא לתוצאות ועבודה מועילה.

בנוסף, כיבדו אותנו בנוכחותם –מר זריהן שלמה - סגן פקיד שומה חיפה, גביה ומר יחיאלי חיים –מנהל תחום (רכז בכיר) חוליה מרכזית עצמאית, פקיד שומה חיפה.

רו"ח איל כרמי, ורו"ח יאיר אלימלך (רכז חוליה חברות בפקיד שומה חיפה) סקרו ביסודיות ובאופן מקיף הן מצד המייצג והן מצד רשויות המס את כל הנדרש בכל הנוגע להצהרת הון כולל דוגמאות ופסיקה רלוונטית. על שאלות ותהיות שעלו במהלך הערב ענו המרצים תוך כדי ובהרחבה מה שגרם לשביעות רצון ואפקטיביות הערב מצד כל הנוכחים.

גלית ציינה לסיכום כי השתלמות זו כמו כל יתר הפעילויות במרחב הינה נדבך חשוב להעשרת הידע ונערכה בהתאם לבקשת החברים במרחב.

נמשיך במלוא העוצמה למען קיום וביצוע פעילויות כאלה ואחרות, כי קודם כל מרחב חיפה והצפון.

תודה על ההיענות וההקשבה ומחכים לראותכם בפעילויות הבאות.

 


חברות וחברים יקרים,

ועדת השתלמויות במרחב חיפה והצפון מקיימת מגוון רחב של ערבי עיון וכנסים בנושאים שונים הנוגעים לעולמו של רואה חשבון בכל תחומי עיסוקו.

היות וחשוב לנו כי כל אחד מכם ימצא עניין בפעילויות אלו ויצטרף למעגל המשתתפים, חשבנו לנכון לערוך סקר ובו נבקש את הצעותיכם לגבי הנושאים בהם יתמקדו ערבי העיון הבאים שאנו עומדים לארגן לכם. 

כי בכל זאת, כולם מומחים אבל אין כמו חוכמת ההמונים!

למילוי הסקר לחצו כאן

תודה על שיתוף הפעולה! 

אשמח לראותכם בפעילויות הבאות.

 

בברכת חברים,  

גלית יחזקאלי
, רו"ח

יו"ר מרחב חיפה והצפון
ונציגת המרחב בוועד המרכזי


 

מרחב חיפה והצפון מציג:

ילדי לשכת רואי החשבון  מגיעים לפסטיבל

חברות וחברים יקרים,

חופשת פסח בדרך ואין כמו בילוי משפחתי עם ילדים בהצגות מעולות.

מזמינה אתכם למגוון אירועי תרבות במסגרת פסטיבל חיפה הבינלאומי

 

בברכת חברים,  

גלית יחזקאלי
, רו"ח

יו"ר מרחב חיפה והצפון
ונציגת המרחב בוועד המרכזי

פסטיבל חיפה הבינלאומי ה-29 להצגות ילדים יוצא לדרך
21.4-24.4 חוה"מ פסח
4 ימים של קרנבל בינלאומי ססגוני ובו כ-200 הצגות ומופעים

 
מחיר כרטיס לכל אחת מהצגות הפסטיבל  - 35 ₪  
 
לכול ההצגות לחצו כאן 
 
ההצגה הפותחת של הפסטיבל –




הלילה השנים עשר
הקומדיה המופלאה של שייקספיר - לילדים 
מחיר כרטיס 65 ₪    
 
תיאטרון פצפון 
   מחיר כרטיס 25 ₪    

לכניסה לאתר לחצו כאן
 
כרטיסים:  04-8600500 שלוחה 1 קוד הטבה - לשכת רואי החשבון לאחר הנחה מיוחדת
 




לפרטים ולהרשמה לחצו כאן

 



 

לפרטים ולהרשמה לחצו כאן

 


 


חברות וחברים יקרים, 

הרינו להביא לידיעתכם, כי חלוקת תיקונים בפקיד שומה עכו תתקיים כל יום, למעט יום ג' בין השעות 8:30-10:00 עד סוף חודש אפריל.

החלוקה תתקיים בקומה 1 (אצל מאיה) או בקומה 2 (אצל אילנה מהמנהל) בפקיד שומה עכו.

 

חלוקת תיקונים בפקיד שומה חיפה עבור דוחות לשנת המס 2018  תתקיים במועדים הבאים:

יום שלישי 5.3.19 בין השעות 8:30-13:00.
יום חמישי 7.3.19 בין השעות 8:30-13:00.
יום שלישי 12.3.19 בין השעות 8:30-13:00.

לבקשתנו, נוסף מועד - יום ראשון 17.3.19 בין השעות 8:30-13:00 ובין השעות 15:00-18:00 אחר הצהריים.  

החלוקה תתנהל בדלפק הכניסה בפקיד שומה חיפה
 

בברכת חברים,  

גלית יחזקאלי  רו"ח

יו"ר מרחב חיפה והצפון

ונציגת המרחב בוועד מרכזי

 
 



חברות וחברים יקרים,

בואו לקבל את אביב באירוע חגיגי - ​מופע סוחף  ומרגש מצרפת באהבה עם תזמורת כלים שלובים מלווה את הזמרת והשחקנית הבינלאומית טילדה רג'ואן.

קחו הפסקה קלה משגרת היום ובואו לערב חברתי, במחיר סמלי. ניפגש, נשוחח, "נעשה מינגלינג" ונחליף חוויות מקצועיות...

ממתינים  לראות אתכם ביחד עם בנות/בני זוגכם להרמת כוסית וכיבוד לפני המופע.

 

בברכת חברים,  

גלית יחזקאלי  רו"ח

יו"ר מרחב חיפה והצפון


 

מחיר מיוחד לחברי לשכה -  רק 75 ₪ לכרטיס.

בעת רכישה יש להקליד קוד הקופון -  cpa4tilda בשלב שלאחר בחירת המושבים

 

9.3.2019 יום שבת | 21:00 | בית נגלר, חיפה

20:00 - קפה וכיבוד


לפרטים ולהרשמה לחצו כאן



שלכם,

יחזקאלי גלית רו"ח

יו"ר מרחב חיפה והצפון

ונציגת המרחב בוועד המרכזי

 



 

במסגרת תכנית הלימודים של המכון להשתלמויות ולימודי תעודה, נפתח לפני כשבוע  לחברים בצפון קורס לימודי תעודה בנושא "גמלאות הביטוח הלאומי הלכה למעשה", כמהלך נוסף של הלשכה, במטרה להרחיב את תחומי העיסוק של החברים תוך התמקצעות בנושא ספציפי זה.

במסגרת הקורס יילמדו היבטים שונים בנושאי גמלאות הביטוח הלאומי והקשר שלהם לרישום בביטוח

הלאומי ולתשלום דמי הביטוח.

ברצוני להודות למרכזת האקדמית של הקורס, גב' אורנה צח-גלרט, רו"ח - יו"ר ועדת הקשר עם המוסד לביטוח לאומי וחברת נשיאות, על הריכוז האקדמי, ולגב' יפעת הרמן - מנהלת תחום גמלאות בכירה בסניף הביטוח לאומי

בחיפה על תרומתן הרבה לקורס, ולכל המרצים שתורמים מזמנם ומהידע הרב בתחום.

שלכם,

יחזקאלי גלית רו"ח

יו"ר מרחב חיפה והצפון

ונציגת המרחב בוועד המרכזי











להרשמה דרך אתר הלשכה לחצו כאן

 





מרחב חיפה והצפון – עדכונים חמים

 

אמש נפתח קורס "גירושין בשיתוף פעולה" קורס ייחודי בו השתתפו כ-30 חברים (תפוסה מלאה!!) מחיפה וכל קצוות המרחב-

כמהלך נוסף של הלשכה, במטרה להרחיב את תחומי העיסוק של החברים תוך התמקצעות בנושא ספציפי זה.

תודה לכל החברים שעל אף הסערה הגיעו ולא וויתרו.

הקורס כולל 7 מפגשים.

הליך "גירושין בשיתוף פעולה" הנו הליך גירושין חדשני באמצעותו ניתן להגיע להסכם גירושין/ממון/שלום בית ללא פנייה לבית המשפט.

הליך "גירושין בשיתוף פעולה" מתבצע על ידי צוות רב מקצועי הכולל: עורכי דין מומחים מתחום המשפחה, מומחים רגשיים מתחום הטיפול, מומחה לטיפול בילדים ומומחה כלכלי. עבודתו של הצוות הבין מקצועי, מתבצעת בשיתוף פעולה מלא למען האינטרסים של כל בני המשפחה, ההליך נועד להעניק מענה לצדדים בכל המישורים: הרגשי, המשפטי והכלכלי כאחד, תוך שמירת האינטרסים של כל אחד מבני הזוג ושמירה על טובת הילדים וביטחונם.

למשתתפי הקורס תוענק תעודה שההכשרה עומדת בקריטריונים של הארגון הבינ"ל לגירושין בשיתוף פעולה International Academy of Cillaborative Professionals) IACP).

גלית יחזקאלי, רואת חשבון

יו״ר מרחב חיפה והצפון ונציגת המרחב בוועד המרכזי






 

חברות וחברים יקרים, 

ההרשמה לכנס ים המלח החלה!

מספר מקומות מוגבל - מהרו להירשם!

 

לצפייה בחוברת הכנס לחצו כאן

להורדת טופס רישום לכנס לחצו כאן


 




 

27.12.2018 יום ה'

בערב חורפי וגשום גדשו את התיאטרון העירוני חיפה מאות מחברי לשכת רואי החשבון ממרחב חיפה והצפון

נפגש באירועים הבאים...



 






 

 


 

 

חברות וחברים יקרם,

בערב חורפי נעים התכנסו ובאו כ- 150 רואי חשבון רואות חשבון לערב עיון בנושא סוגיות בביטוח לאומי.
ערב זה היווה השלמה ליום העיון שנערך כשבועיים קודם לכן, בנושא "היערכות סוף שנה" בהיבט מס הכנסה ומע"מ.

בניצוחה של רו"ח גלית יחזקאלי ובעזרת רו"ח אורנה צח-גלרט, עלו ובאו מנהלות מחלקות הגבייה של סניפי המוסד לביטוח לאומי (המל"ל) בכל רחבי הצפון: חיפה, עכו-נהריה, עפולה, טבריה, נצרת וקריות. עימן נכחו צוותי הגבייה מאותם סניפים, הן מתחום גביית מעסיקים והן מתחום גבייה מלא-שכירים (גל"ש).

חלקו הראשון של הערב הפתיע בהיותו פאנל בהשתתפות מנהלות הגבייה, אותו הנחתה במרץ רב (כרגיל, יש לאמר) אורנה צח-גלרט. המטרה הושגה באשר המשתתפים - הן על הבמה והן בקרב ציבור השומעים - נחשף לגישות השונות ולחוסר האחידות בין הסניפים השונים בסוגיות שונות. הדבר נגע לא רק בהיבטים הטכניים של הגשת טפסים, מילוי דו"חות וכד', אלא אף בפרשנויות לחוק ולחוזרי המל"ל, כמו למשל במקרים של גמלאות, של התנהלות מול מופ"ת (משרד הביטחון) באשר לתיאומי דמי ביטוח, ביטוח תושב ישראל הנמצא בחו"ל (דיווח על הכנסותיו) ועוד.

חלקו השני של הערב היה פרונטאלי ברובו, בו העבירה אורנה מירב עדכוני חקיקה, פסיקה וחוזרי מל"ל בנושאים שעל הפרק. כך, למשל, נחשפו הנוכחים ל"גמלה מן הצדק" - עניין שבו עצמאית שילדה תוכל במקרים מסוימים לקבל דמי לידה למרות שלא שילמה דמי ביטוח טרם הלידה.

הן בהפסקה והן בתום הערב ניגשו רבים מבין החברים והחברות אל צוותי הסניפים לשאלות נקודתיות בתקשורת בין-אישית, בלתי אמצעית, של המייצגים עם צוותי המל"ל. היה נעים לראות פנים אל פנים את הנשים שמאחורי שיחות הטלפון אל המייצגים...

כל אחד מן החברים קיבל חוברת מודפסת מקיפה המכילה את הנושאים החשובים שיש לדעת בנושא חוק הביטוח הלאומי, התקנות שהותקנו מכוחו והפסיקות הנוגעות לעניין.

בתום הערב הובטח להעביר לציבור המייצגים דרכי תקשורת למחלקות הגבייה בסניפים השונים.

ערב העיון היווה "קדימון" (פרומו) להשתלמות מקיפה בנושא הביטוח הלאומי שתיפתח בחודש הבא (ינואר 2019) בחיפה, ותכלול לא רק ענייני גבייה וביטוח, אלא גם נושאי תושבות, גמלאות ועוד.
ציבור רואי החשבון מוזמן להזדרז ולהירשם להשתלמות מעניינת זו.

 

שלכם,
יוסי ישראלי, רו"ח


יו"ר משותף של ועדת ההשתלמויות

מרחב חיפה והצפון

תמונות נוספות בדף פייסבוק של מרחב חיפה... עשו לנו לייק ובואו להשתתף באירועים




מספר ימים נדרשו כדי לעכל את אירועי הכנס החגיגי והפורה שארגנה ועדת ההשתלמויות במרחב חיפה והצפון בניצוחה של יו"ר המרחב, רו"ח גלית יחזקאלי-גולן.
כ-250 רואות חשבון ורואי חשבון הגיעו לכנס שכותרתו הייתה: "היערכות סוף שנה במסים".

הכנס נפתח במפגש חברים בארוחת בוקר מפנקת, שהרי "אם אין קמח - אין תורה". מיד לאחר מכן החלו המושבים המקצועיים.


את הכנס פתחה גלית במילות תודה לבאי הכנס והזמנה לחברים לפנות אל חברי הוועד בכל שאלה, בקשה, בעיה, בהתמודדות מול רשויות המס הצעה או נושאים להרצאות הבאות.
אחריה עלתה, לראשונה כנשיאת הלשכה, רו"ח איריס שטרק, אשר שטחה את ה"אני מאמין" שלה באשר לפעילותה בתפקידה החדש והאתגרים העומדים בפני הלשכה והעומדים בראשה, בכל הנוגע לכבוד המקצוע, שכר טרחה ראוי, העול הכבד והבלתי נסבל שמטילים הרגולטורים השונים על רואי החשבון, תוך שהיא שולחת קול קורא לציבור החברים להצטרף לפעילות במסגרת הוועדות השונות בלשכה.
סמנכ"ל רשות המסים לעניינים מקצועיים, רו"ח (משפטן) רולנד עם-שלם, פתח את הרצאתו עם מלות התנצלות על מחדלי המחשוב בשע"ם, תוך שהביע אופטימיות שבסופו של דבר המעבר יצליח, והמשיך עם מספר עדכונים באשר לעמדות שפרסמה רשות המסים בעניינים שעל הפרק.
ההרצאות שבאו אחריו היו מלאי עניין, והנוכחים השתתפו באופן פעיל בשאלות, הבעת עמדות וכיו"ב.


ארוחת הצהריים הטעימה היוותה אתנחתא גסטרונומית לפני שני המושבים האחרונים שחתמו את הכנס המיוחד הזה, ועסקו בנושאים חשובים לא פחות מענייני מסים, ביניהם הכללים החדשים באשר לתשלומים במזומן והסנקציות שתוטלנה על המפרים אותם.

בסיום הכנס ניגשו רבים מהנוכחים והביעו בפני חברי הוועד את תודתם ושביעות רצונם מהיום המיוחד הזה.

אכן, יום מיוחד באווירה מיוחדת!

שלכם, 
יוסי ישראלי רו״ח

יו״ר משותף ועדת הדרכה והשתלמויות

מרחב חיפה והצפון.

תמונות נוספות בדף פייסבוק של מרחב חיפה... עשו לנו לייק ובואו להשתתף באירועים



 
לפרטים ולהרשמה לחצו על האירוע